>

Den enda som riktigt finns där

Ojoj.. Jag är sjukligt trött så jag kan ju varna redan här för att detta inlägg troligen inte kommer ge någonting över huvud taget. (Inte för att jag tror att dom brukar göra det, men ändå..)
 
Igår åkte hela trean iväg till La capital Stockholm på religionsresa. Det var värt, och lite läskigt. Så var det lite coolt också, att människor kan tro. Tro så blint på att allt är sant. Det skulle nog aldrig riktigt fungera på mig..
 
Nej, för jag har svårt att tro rent allmänt.
Jag har svårt att tro att människors ord är 
sanna. Helt sanna, sådär rena och klara.
Rakt från hjärtat liksom. Att dom verkligen
menar det dom säger. Jag tänker att det
kanske är bättre att inte tro alls än att bli lurad.
 

Nog med detta prat. Är nog alldeles för trött för att publicera det här inlägget. Men det blir nog så att jag gör det iaf. Shit vad jag känner mig badass. Galet! 
 
Men hörrni..
Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0