>

Everything's an illusion

Musikalvecka dag 2. Låt mig dö.. Typ. Är så galet trött! Men vi kämpar på. Premiär om 3 dagar.. Hjälp. 

Är för tillfället lite irriterad på blogg.se också. Såg nu att bara två av bilderna jag laddade upp igår syns. Försökte nyss igen men det funkar inte. Hah, kul att en sån liten grej kan göra mig fett irriterad. Hej rep-humör. Typ alla är lite instabila, men det är helt förståeligt eftersom vi är instänga på Lillan (Lilla teatern) tillsammans och kommer vara det det kommande 6 dagarna. Men fasen vad vi kommer sakna det sen! 

Kom att tänka på det idag. Tänk när jag tar studenten. Vad händer då? Vad händer när jag inte längre har Fmg som skyddar mig? Kommer jag träffa alla människor jag vill träffa eller kommer jag endast kommas ihåg som "en gammal fmg:are"? Jag har kommit på att jag är jäkligt rädd för det. Att tappa kontakten och att bli bortglömd. Att jag inte ska kunna ha människor som betyder så sjukt mycket för mig nära mig hela tiden. Om jag flyttar från Norrköping, eller Sverige. Vad händer då...? Jag mår helt seriöst dåligt av att tänka så. Många säger åt mig att chilla, och att det är lång tid kvar. Men det är inte det. Det är bara ett år kvar. Ett år kvar på Fmg, ett år kvar där jag kan se mina fina nästan varje dag. Det kommer försvinna och det går så galet snabbt. Jag vill inte..  

Eftersom jag för tillfället inte kan ladda upp några bilder så blir nog detta det sista av detta inlägg. Jaa, så blir det.

Ha det bäst, peace.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan folk sluta skriva sånt här, jag börjar ju gråta av det.

AAAHHHHHHHHHH!!!!!!!

Puss, jag älskar dig och det är psykiskt jobbigt att tänka att om ett år skiljs vi åt och kommer inte ses varenda dag. <3

2012-05-30 @ 21:48:25
URL: http://antikvariatet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0