>

Safer to hate him

Kubb-turnering med älskade (och samtidigt så galet hatade) Fmg. Känner en stark hatkärlek till denna underbara och fruktansvärda skola. Sjukt. Det var fint, mörkt, kallt, varmt.. Allt samtidigt.
Jobb, inte så mycket att säga.
Tacos och Mello med fina och saknade människor. Om det nu finns någon liten själ där ute som mot all förmodan inte vet det så vann Sverige, Loreen var helt fantastisk! När det går så bra får man faktiskt lov att va fjollig och skrika överdrivet mycket. Speciellt i utdelningen av 12 poäng.
Solsolsol, och massa mer sol. Jag är nöjd!

Idag var även första dagen på Musikal-veckan. Det är med mycket blandade känslor jag kan beskriva den här dagen. Hela det här projektet är så psykiskt jobbigt att det är galet, och ändå väljer man att göra det. Det finns ändå en tjusning i det. Ibland förstår jag mig inte på människor, i synnerhet inte mig själv. Verkligen inte dig..

Jag har ändrat mig.
Jag säger inte längre:
"Jag tror inte ni förstår.
Nu mer är det: "Ni förstår inte"

  

Jag borde gå och lägga mig tidigt, jättetidigt. Så att jag orkar upp imorgon. Först ska jag vara på sjukhuset 8:30 för att röntga knät, sen är det bara kötta musikalvecka dag 2. Har dock en känsla. En känsla i magen som inte kommer låta mig sova på ett tag.. It'd be safer to hate him, than to love and then lose..

Ha det bäst, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0