>

Att ha så många människor omkring sig och känna sig ensammast i världen

Dålig dag. Ett tungt besked. För mycket känslor i luften. För mycket känslor i mig.

Började blöda näsblod på dansen idag. Lite stressad kanske..? Joo tack.
Mitt satans jävla knä blir aldrig bra heller.. Musikalpreimiär om 8 dagar. Party...
Orkar inte, inte nu..

Jag vill be om förlåtelse. Vet inte vad mer jag kan göra.
Vet inte vad jag ska använda för ord. Det här funkar ju
inte, verkligen inte. Ni är ju en del av mig och jag
älskar er så obeskrivligt mycket.. förlåt.. 

Ska försöka ta upp något positivt.. 
Det är sol och varmt. Jag har fina vänner runtomkring mig. Och så det jag inte borde skriva..

Fan.. Doften träffade som ett slag,
och värmen. Värmen i ord och ögon.
Jag satt där, så som så många andra med 
val av handlingar också har suttit. Det
handlar om det. Man måste hela tiden göra
rätt val...

Jag tvättar bort dig från mitt hår, min kropp.
Orkar inte känna lukten av dig och din närhet.   

To ne radi, ne možete shvatiti da..
?

 

Nu kommer det snart trilla ner salta vätskor från mina ögon.. Hatar skador, hatar stress och hatar att göra fel.
Sätter punkt där känner jag. Punkt.

Ha det bäst, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0