>

Ljumma vindar och ljusa kvällar

Idag var en bra dag, redan från start! Vaknade 20 över 5 och bestämde mig för att det inte var någon idé med att ligga kvar i sängen så jag gick upp. Dansade lite och skrev sen lite på en engelska uppgift, så nu är det bara en kvar. Träffade mycket fina människor i skolan. Det har varit asvarmt och jättemycket sol och till och med jag har kunnat gå i shorts ute utan att frysa. JAG HAR DANSAT nästan FULLT UT FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ TVÅ VECKOR! Jag mår för tillfället (om man bortser från skador och sjukdomar) mycket bra! Detta är så härligt! =D

 Hur kan man inte älska detta?

Jag vet inte om det är en överdos av D-vitamin eller vad det kan vara. Men något har fått mig att må så jäkla bra, trots att jag är skitstressad över musikalpremiär, nationella prov i matte och engelskauppgifter. Det är fint och jag tänker njuta av varje sekund!

Det var en fin dag idag. Som du
antagligen såg var det mycket sol.
Det är fortfarande varmt ute. Det blåste
ljumma vindar också. Kanske var det du.
Hoppas du har det bra där du är nu.
3 månader har gått så snabbt.
Önskar att jag hade sagt mer..
21/2-2012

Borde nog plugga lite mer matte eftersom 4 timmar nationella väntar mig på onsdag. Väl lika bra att sätta igång för att sen mysa ner mig i sängen.

Ha det bäst, peace! (Och hoppas ni, precis som jag, har fått lite energi av det underbara vädret1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0