>

Fint och så

Åhåhå.. Detta kommer nog bli ett långt inlägg. Eller jag vet inte, det är sånt som märks.

Det har gått rätt lång tid sen jag skrev och jag kommer med all säkerhet inte kunna ta upp allt som har hänt sen dess. Men nånstans måste man ju börja. Det har hunnits med musikalrep, 100 % dragshow, festligheter, bio, firande av olika slag, underbara nya människor, fina vänner och massamassa dans.

Måste skriva om Dansens dag som var i söndags. Det var helt galet! Det måste vara bland det underbaraste jag varit med om. Den började med att jag och Emmi begav oss till Fu kl 10, repade koreografi och sen var det dags för flashmob på Resecentrum och Söder Tull. Jag skulle kunna skriva så många positivt laddade ord att det skulle bli fett tråkigt att läsa. Så jag gör det inte. Även fast jag blev placerad i frontgruppen och blev filmad när jag hade som minst koll så var det så jäkla kul! Efter det var det ett fett Battle på Kulturkammaren som Vibe hade fixat med. Jag är så jäkla pepp på att verkligen träna upp min hiphop. Nästa år, då är det fasen jag som står där och är med och kör tryout. Säger även grattis till Pontus a.k.a Sweetflow som vann både hiphop och experimental.
Efter detta var jag hemma en snabbis för att sen åka tillbaka till Kulturkammaren ochännu mer dans. Mycket härligt att det faktiskt tas lite initiativ även i lilla Norrköping. Är mycket glad om det fortsätter så!

Måste också berätta att det är helt underbart att träffa nya människor. För det har jag gjort dena långhelg, massor faktiskt. Det är rätt coolt att man kan bo i samma stad och ha så många gemensamma vänner utan att veta att den andra finns. Vad som är ännu lite häftigare är att man kan ha så roligt med dessa människor, och få någon slags början på vänskap på så kort tid. Det är härligt!

Nu borde jag verkligen sova så jag kanske kan vakna upp frisk imorgon. Mitt immunförsvar har nämligen bestämt sig för att jobba emot mig istället för med mig (ovanligt). Känner jag mig själv rätt kommer det bli lite piano och gitarr innan sängen blir allt för lockande. Det är sånt som händer.

Ha det bäst, peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0