>

Lyssna på det som är kvar i tystnaden

Åhåhå.. Mycket har hänt. Typ asmycket. Är fortfarande skadad och sjuk. Allt som innan plus att jag nu kan lägga till: Ingen röst. Låter som en.. Inte vet jag, nått som inte låter allt för vackert. Kuuuuuul.. 

I förrgår till igår var det iLife-rep på skolan. Första genomdraget gick helt åt helvete (om man nu får skriva så, om inte.. förlåt). Förutom att repa så blev det mycket tid tillsammans och lite för lite sömn. Det var en fin (haha) syn att se alla liggandes som maskar i sovsäckar i matte-salen på morgonen.
Nu känns det att det faktiskt är på riktigt, 13 dagar kvar till premiär! Börjar bli fett nervös..

När vi repat klart igår släpade jag hem packningen, som skulle kunnat vara för två veckor ist för två dagar. Duschade och bytte om (otroligt intressant) och drog mig vidare till finEmmi som hade lagat världens finaste och godaste mat! Hon är bra hon. Mys och prat på det, även om det fanns vissa svårigheter med att höra vad jag sa.

   


Något försvann i det som var nytt..
Aldrig har 168 timmar gått så långsamt.

Plugga är tyvärr fortfarande vad som står på schemat. Det är väl bäst att jag gör det.

Ha det bäst, peace.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0