>

Jag längtar...

Åhå vad detta är roligt. Fortfarande ett knä som vill mig allt annat än gott, men nu kan jag även + på feber, halsont, magont och förjävlig stress på detta också. Jag förstår verkligen inte vad grejen är. Hur mycket dåligt har jag gjort i mitt liv egentligen, man börjar ju undra..

Jag har inte dansat på mer än en vecka och bara kört minimal styrka, ingen annan träning. Abstinensen är helt sjuk kan jag lova. Det är nog egentligen säkrast för allmänheten att hålla sig undan. Inte bra, inte bra.
Har hur galet mycket som helst att göra i skolan också. Nationella i matte och så,kommer antagligen få säga hej till mitt första ig.. ! Musikalpremiär om 17 dagar. 4 engelska-uppgifter och 1 svenska-uppgift. Det håller ju inte.

Allt jag vill nu är att mitt knä ska bli bra och att bli frisk så att jag kan dansa och träna som vanligt igen. Något som vore awesome skulle också vara om alla uppgifter bara gjorde sig själva, detta är ju dock lite mer orealistiskt, tyvärr...
Jag vill också ha sommar och värme, ledighet, dans, Polen och Kroatien. Längtar!

 

Jag längtar efter dig..

Nu står plugg på schemat tills... jaa, tills jag somnar på uppgifterna. Känns så. Får se om jag överlever detta.

Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0