>

Im 'ne isplati..

Idag har varit en jobbig dag, mentalt.. Jag har varit på Skandiateatern och kollat på dans. Sett människor på scenen som haft så jäkla kul, som har dansat samma koreografier som jag har lärt mig. Skador kommer sällan lämpligt, men detta måste nästan vara ett skämt. Fem dagar innan två dagar med föreställningar och mindre än en månad till musikalpremiär. Fint...
Jag blir seriöst mentalt instabil av att inte få dansa, det är inte bra på nått sätt.

Jag tror inte ni kan förstå.
Inte helt på riktigt. Det är
mer än vad jag någonsin
kommer kunna förklara
med ord. Det som får
mig att känna mig hel.
Dom små, små orden.
Rörelserna. Ingen kommer
någonsin kunna ta dom
ifrån mig. För jag har gömt
allt på ett ställe där ingen
någonsin skulle få möjlighet
att leta..

  

Snälla bara sluta...
Hah, jag är dålig på att ljuga. Riktigt dålig.

Nu ska jag plugga.. Tjehoo vad roligt.

Ha det bäst,peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0