>

Saknad

Idag har varit en bra och dålig dag. Bra för att jag har spenderat den med några av sakerna jag älskar mest i hela världen, vänner och dans.
Den har också varit dålig för att jag inte har pluggat så mycket som jag hade lovat mig själv att göra och att jag har ont i min kropp och känner mig ungefär som jag kan tänka mig att en sleten 85-åring känner sig. Med andra ord, inte allt för party.

Klockan är nu 23:04 och jag borde egentligen städa mitt rum, duscha, plugga och äta. Gör jag något av det, svar negativt. Vad gör jag istället..? Joo, jag skriver detta inlägg och funderar på att snart gå och lägga mig så att jag iht orkar öppna ögonen imorgon. Ibland är man så effektiv *host inte idag*.

Effektivitet är inget jag är särskilt bra på.
Jag borde lära mig att om man ska leva
livet på det mest effektiva sättet så kan
jag inte låta nån komma innanför muren
som jag har byggt upp. Detta var vad jag
lovade mig själv första gången. Höll jag det?
Nej, det gjorde jag inte. Och nu är jag tillbaka
i samma grej. För att vara helt ärlig så...
Saknar jag dig, och. Dina ord, din värme.
Allt...

Så himla mjäkigt det blir... Och ändå låter jag det va kvar. Aja, man kan ju inte va smart hela tiden. Orkar inte riktigt det känner jag. Nu ska jag nog göra lite mer onödiga grejer innan jag kommer bestämma mig för att krypa ner.

Ha det bäst, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0