>

Right now, I'm happy

Denna dag har verkligen gått i effektivitetens tecken! I plugg-väg har jag skrivit mitt tal helt klart, övat piano, skrivit klart engelskan och övat repliker till musikalen. Efter det gick jag ut i solen och kunde inte låta bli att dansa, massa impro blev det. På nått vänster hade jag massa energi kvar så bestämde mig för att ta en löprunda runt strömmen. Detta slutade i 7.4 km intervallträning. Det måste vara det underbara överflöd av sol som har infunnit sig i Norrköping den senaste veckan. Det känns nästan som om jag bara kan suga åt mig energi, vilket förstås är mycket trevligt! Passade även på att spendera eftermiddagen med fina och saknade vänner, och så förstås våfflor med familjen, våffeldagen i ära. Vi har även gått över till sommartid nu (ifall det är nån som missat det), NICE!

Jag gillade det där med bilder, så jag tänker ladda upp några nu med =)

 

 

Bild på hur jag hanterar idiotiska uppgifter efter att dom har avklarats, ett mycket uppskattat och nyupptäckt ställe där jag kommer spendera mycket dans-tid vid, here comes the sun, dududu... och så en bild on me. Haha, så det kan bli..

Nu ska jag soooova så jag är vaknar pepp på skolan imorgon.

Ha det bäst, peace! 


Kommentarer
Postat av: Emms

"ifall att någon har missat det" - syftar du på mig måntro? ;)

2012-03-26 @ 15:46:25
Postat av: Nilsson

Haha, var faktiskt inte tänkt så. Men nu när du säger det.. Du kommer alltid få leva med det ;D <3

2012-03-26 @ 19:54:24
URL: http://nicolenosslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0