>

I'm longing to find the logic in this..

Jaa, det finns så mycket jag skulle kunna skriva.. Men jag har hört att bilder säger mer än tusen ord. Så detta får bli ett bildbomb-inlägg har jag tänkt.

 

 

 

 

Sååå.. Bilder på personer, djur och saker som betyder mycket för mig. Sånt som jag längtar efter och sånt som jag saknar..
Det var nog allt jag hade för idag. Nu ska jag fortsätta hitta något som skulle kunna liknas med energi för att hetsplugga till matteprovet imorgon..

Ha det bäst, peace.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nämen vilken fruktansvärd blid på mig, haha!

De övriga bilderna var underbara, puss.

2012-03-20 @ 19:30:34
Postat av: Innehavare av bloggen

Nej men du.. Jag tycker den och du är jättefin! Puss <3

2012-03-21 @ 17:23:24
URL: http://nicolenosslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0