>

Man slutar aldrig bli förvånad

Helgen har inehållit mycket. Mycket av allt känns det som. Fina vänner, nya människor, fest, plugg och spelning är lite av det som hunnits med. Är så trött så det är galet. Skulle vilja gå och lägga mig och sova ut, sådär som man kan göra när man är hemma och är sjuk. Liksom, sova tills man vaknar av sig själv, inte av alarm eller annat runt omkring. Det är såååå otroligt lockande att sjukanmäla mig imorgon. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag ju gå till skolan iaf.. Usch, inte pepp alls faktiskt.

Jaa, kanske kan det vara för att jag gick i skuggan.
Jag gjorde det för att komma undan solen. Den
påminner för mycket om dig, hur varm du gör
mig och hur dumt det är. Jag tog vägen vid
strömmen. Också dumt, känslostorm..
Idag var det varmt, inte som då.
Det är inte bara du. jag har också gjort
saker jag ångrar. Men det borde vara
så uppenbart..



Jag måste verkligen plugga, men det är så mycket mer lockande att lyssna på, skriva och spela musik.. Fasen vad skönt det skulle vara att bara ta en dag att vara hemma. Göra det ovanstående och plugga ifatt. Om jag bara kunde sluta vara så mjäkig.

Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0