>

Nothing or everything..

Jaa... Vad ska jag skriva? Idag har varit en kort dag. Har bara haft sång och dans x2. Haha, detta kommer bli ett så himla värdelöst inlägg.




Hittade denna bild förut. Det var väl dumt antar jag.
För nu börjas det igen.. Överanalys och antagligen överreaktion.
Det var ju meningen att det skulle bli så, istället blev det skratt
och osagda ord. För mig är det så självklart vad jag vill säga.
Anledningen till att jag inte sa det..?
Jag är rädd. Rädd för att det kommer bli samma sak igen...

Haha jaa, se där. Ännu ett totalt onödigt inlägg. Men det bjuder jag på!

Ha det bäst, peace!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jaa, den där bilden.

Så på pricken sant.

2012-03-03 @ 18:34:20
URL: http://antikvariatet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0