>

Fjolliga rosa moln

Åhej och hå... Nu är det sommarlov. Känns inte som det, det är rätt sjukt. Vi har gått två är på Fmg och nästa termin är vi treor. Störst på skolan. Vi är de sista som går kvar med det gamla. De sista som hade Esra, Carola och de allra sista Smusarna. En liten tår på det. Det är gelt stört vad snabbt det går! Hade jag inte behövt gå till ett job jag absolut hatar hade mitt liv varit vcäldigt fint ändå.

Det var länge sen jag var så här
jävla glad. Överlycklig! Nu ser jag
ett starkt ljus i slutet på en väldigt
lång och mörk tunnel. Kan nog inte
komma på när jag mådde så här bra
senast. Hoppas för mitt liv att detta
håller i sig. Att du stannar kvar ihos mig.
Väldigt, väldigt länge...



Haha, jag hade KLÄNNING på mig på avslutningen. Det var ganska stört!
Jag kanske kommer på lite senare vad jag kan skriva om. Just nu står det väldigt still. Så det kanske trillar in ett till inlägg inom en snar framtid. Fram till dess..

Ha det bäst, peace! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0