>

Igår var jag högst upp

Jag vet att jag har sugit på att uppdatera.. Förlåt.

Det är med ledset hjärta jag skriver detta inlägg. Det är nämligen så att musikalveckan är över. Aldrig mer någon föreställning med iLife. Aldrig mer något hets bakom scenen när man inte hittar app-kostymen, inte hittar scensminket eller när "mamma" inte är på plats bakom scenen i god tid innan epilogen. Finafina musikalvecka. Fan vad jobbigt det har varit. Vi har slitit som as, men nu såhär med 6 genomförda föreställningar i bakfickan har det varit så sjukt fint! och värt! För fasen vad kul jag har haft. Så mycket fina ord! Detta är en upplevelse jag kommer bära med mig för alltid. Jag har nog valt rätt linje iaf!

Finafinafina människor på en mycket väl genomförd föreställning! Love ya'll! =') ♥




Underbara, dumma du...
Kan du snälla bara bestämma
dig och sen berätta vad du tänker..?

Det finns inte så mycket mer jag kan skriva än att jag har levt på Lilla teatern i en vecka och att det kändes väldigt konstigt att komma tillbaka till skolan idag. Så har treorna börjat sin studentvecka också.. Jag vill inte sluta!!

Imorgon är det ledigt.. Då ska jag sova tills jag vaknar av mig själv. Sa det sa! Sen får vi se vad nationaldagen bjuder på.

Ha det bäst, peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0