>

Finast i världen

Det är fortfarnade sommarlov.. Ändå har jag bara haft en ledighet på max två dagar i rad. Schemat är fullproppat hela tiden och det är en störd skillnad mot förra sommaren. Då hade jag all tid i världen att göra ingenting, jag dansade minst en gång varje dag (vilket mitt satans knä sätter stopp för nu),behövde inte ha mitt liv planerat i en kalender och kunde åka iväg väldigt spontant.
 
Igår hade jag tillsammans med tre snygga tjejor en mkt mysig och fin (och inplanerad) picnik. Eftersom vädergudarna var emot oss så fick den bli inomhus. Men fint blev det iaf. Med filt, fågelkvitter och en alldeles egen sol (ugnslampan). Man gör det bästa av det man har!
Har ju faktiskt haft en utomhuspicnik också. Mkt mys med en galet efterlängtad finis!
 
Idag har bestått av jobb liksom de allra flesta dagarna sedan skolavslutningen och det enda som får mig att faktiskt släpa mig dit är Kroatien. Fy satan vad skönt det kommer bli att lämna det här stället för en vecka! Längtar ihjäl!
 
Har hört att bilder säger så mkt mer än ord. Så det blir lite bilder också..
     
 
Jag har nog aldrig riktigt vågat hoppats
på att det skulle bli så här. Såhär bra.
Det är helt galet alltihop. Haha, jag?
Det här är bara stört. Får jag fortsätta leva såhär,
med dig.. Då är jag världens lyckligaste människa!
 
Kommer verkligen inte på något vettigt att skriva. Så detta får bli slutet av detta, ganska onödiga inlägg.
 
Ha det bäst, peace! =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0