>

Jag är nog världens lyckligaste människa

Jag vill börja detta inlägg med att tacka alla er fina själar som faktiskt går in på min blogg varje dag. Kanske i hopp om att jag har uppdaterat. Till er säger jag nu förlåt att det inte händer särskilt ofta.. Dock kan jag nog inte lova någon större förbättring de kommande veckorna heller..
 
Det är helt sjukligt vad tiden går snabbt. Det känns som det var nyss jag började räkna ner till Kroatien, 46 dagar var det kvar då tror jag. Imorgon är det bara en vecka kvar. Herre vad stört och åhh vad jag längtar.
 
Jag har för övrigt världens bästa jobb också! Jag dansar hela dagarna och får betalt för det, kan ni förstå!? Mitt knä hatar mig och gör allt för att jag inte ska kunna leva ut mitt liv med dansen så som jag älskar men det är något jag får ta tag i senare. Väntar på tid till magnetröntgen men har inte allt för stora förhoppningar på att det ska gå särskilt snabbt.
 
Jag säger det hela tiden men kan
inte på riktigt förstå att det faktiskt
är sant. Jag är världens lyckligaste
människa nu och det är så otroligt
häftigt att veta att du är bara min.
Jag.. älskar dig och du.. Du älskar
mig tillbaka. Det är det bästa av allt!
 
Haha vad mjäkigt detta blev! Skärpning på det så ska jag nog stretcha som ett djur om jag iht ska kunna röra mig imorgon. Då är det jobb som gäller och jag ska tjäna fett mkt pengar.
 
 
Fasen vad jag längtar till ett fint hav, sena kvällar och värme, snart är det dags! Can't wait.
Insåg när jag skrev det här inlägget hur galet lycklig jag är just nu. Även fast jag jobbar 12 dagar i rad. Varav två på det tråkigaste jobbet som finns. Tänk att inte ens det kan dra ner. Det här är underbart!! ='D
 
Ha det bäst, peace! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0