>

Finast i detta universum

Ibland är livet lite sådär oförskämt fint. Typ nu..
Trots att jag har fått höra " Det jag kommer säga nu är nog det sista du vill höra, men det känns bättre att vara ärlig. Du borde överväga att sluta dansa.." Första reaktionen.. ÄR DU HELT JÄVLA SLUT I DITT SATANS HJÄRNCELLSBEFRIADE HUVE!!??!!??
 
Ett tag efter när jag kunnat andas, skrika och va allmänt jävla skitarg på idiotjäveln slog det mig.. Jag kan vända det här. Han sa även "Det finns en lite chans att du kan träna upp musklerna runt om. Du har redan bra muskler så jag ska inte få dig att hoppas för mycket. Men det KAN gå". Jaa, det kan det. Nu tar jag det här som en utmaning. Jag ska bevisa att det går. Att man kan nå såna sjuka höjder bara man har viljan och är villig att satsa allt. Det har jag och fan va skönt det kommer va att visa dom att, JAG KAN!
 
Förövrigt har jag varit helt ledig i två dagar nu. Dessa har spenderats med en alldeles för fin människa som jag inte kan förstå har blivit en sån stor del i mitt liv. Helt galet. Tog mig också en cykeltur till min fina Sari igår. Det var mycket trevligt att träffa henne/dig ♥
 
22 dagar kvar till födelsedag och Kroatien med två av mina vackraste quinnor. Trots att det har varit rätt tråkigt väder hela lovet har jag en känsla av att detta kan bli den bästa sommaren i mitt liv och jag vill tacka alla underbart fina människor omkring mig som gör mitt liv så j*vla bra!! =D ♥
 
 
 
 
 
Nu ska jag göra mig iordning för att åka iväg till min fina Emmi. Sedan drar vi till Arbis och Klubbdans. Även fast jag inte är 18. Busigt va? ^^
 
Ha det bäst, peace!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0