>

En stor stad långt borta

Idag har varit en fin dag. Jag har träffat två av mina finaste. Lite glassätande, lite runtgående i staden, lite balkongsittande och kanske lite för ärliga ord ( som vanligt). Har också pratat med en finis som jag saknar mycket. Det är lite dumt med sommarlov när man inte är lediga samtidigt tycker jag.
 
Något som jag också har tänkt lite på... Alltså helt ärligt. Ibland förstår jag mig inte på er. Er = mina vänner.
Vad är det som gör att ni fortsätter vara vän med mig? Jag förstår det verkligen inte. Samtidigt som jag älskar er så sjukt mkt och skulle dö om ni försvann. Men på riktigt, ibland tänker jag verkligen inte på vad jag säger, som idag (förlåt!). Jag är nog en rätt jobbig människa bara ^^ Men puss på er som trots detta står ut med mig. Love you!
 
 
 
Jag tycker inte om att sakna människor.
Jag tycker inte heller om att ha den här
känslan inom mig. Borde utbyta ord.
Precis som ni säger. Det är så jävla
galet alltihop.. Så sjukt..
 
Nu ska jag nog se till att bli frisk. Det vore nice!
 
Ha det bäst, peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0