>

Låtsasregler

Så var första skoldagen 2012 avklarad. Det var länge sen jag kände mig så här tömd på energi, helt galet! Efter lunch bara droppade allting, det kändes som om nån öppnade en ventil och all energi bara pös ut.. Nu när man är van vid att kunna sova lite längre, och inte ha så mycket man verkligen måste göra så blev det en hel vändning när man ska orka ta igen det sociala och va med på lektioner.

Men det var fint att träffa alla saknade, och skolan är fin. Även fast det händer mycket hela tiden.

Det jag ser är fortfarande samma,
det som har förändrats är min inre syn.
På mig själv och på dig. Det kommer
aldrig bli samma sak igen. Inte nu när jag
insett, förstått att det här inte är bra. Inte
för mig. Jag ska hålla min låtsasregel...



Nu ska jag vila upp mig för en tråkdag (inga estetiska ämnen) imorgon.
Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0