>

It could be

Jag är fortfarande lycklig, och fruktansvärt trött. Helgen har varit helt underbar verkligen. Sista föreställningen gick bra, jag älskar det! Ibland kommer jag på mig själv att undra varför jag går smus, ofta kommer jag på det. Föreställningen var en sån reminder. Jag älskar att stå på scenen och visa det jag har jobbat länge med och brinner för!

Fredag till idag (söndag) har spenderats hos Ylva och Maja med underbart folk. Jag älskar när man träffar nya människor som man bara klickar med! =) Trots för lite mat, för långa svinkalla nattpromenader och små sovutrymmen så var den här helgen vad jag behövde tror jag. Jag menar, det kan inte vara bra att sitta och plugga varenda kväll. Herre, jag var typ en zombie hela förra terminen. Nu vill jag leva!

Hoppas, hoppas...
Det var fint.

Nu måste jag försöka bli klar med en uppgift som ska vara inne imorgon, kul grej. Bäst att jag börjar känns det som.

Ha det bäst, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0