>

LYCKLIG!

JAG ÄR LYCKLIG! Idag har varit en bra dag. Jag började kvart över 1 vilket betyder fett med sovmorgon, jag hade en lektion som jag slutade tidigare på och sen slutade jag skolan, jag satt med fina människor i ungefär två timmar efter skolan och bara var, jag hade rep som gick bra och en premiärföreställning som var så otroligt rolig!! Det är även fredag och "inflyttningsfest" med otroligt nice människor imorgon. Det finns få stunder då man känner att det positiva i livet verkligen på alla sätt överträffar det negativa. För mig så är detta en sån stund! =)

Det kanske har blivit så som
en fin vän sa till mig. Är det
så, så har jag kommit till en
punkt jag inte trodde skulle
vara möjlig. Nu gäller det
bara att hitta undantaget
som bekräftar regeln...



Denna bild speglar nog mitt humör rätt bra just nu. Happy feet!

Nu ska jag försöka få lyckoruset att lägga sig lite så att jag så småningom kan börja dra mig mot sängen.
Kan bli svårt eftersom jag taggar fredag, föreställning nr 2 och fest med fina människor imorgon!

Ha det bäst, peace! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0