>

Don't judge a book by its cover

Helgen har varit MYCKET bra! Den bestod av endel mycket bra band som spelade på "Livekarusellen" på Dynamo och Kulturhuset, mina fina vänner, nya människor och sena kvällar/tidiga mornar. Kan faktiskt säga så mycket som att den här helgen har varit den bästa på länge. Underbart

Nu har det även gått en vecka i skolan och jag känner redan att jag skulle behöva ett lov till, kul... Försöker för tillfället att lära mig mina rocklåtar som jag ska kunna på torsdag. Något jag också skulle behöva göra är att försöka komma igång riktigt med pjäsanalysen, välja låt till auditionen på fredag, lära mig koreografierna till föreställningarna, börja koreografera till musikalen, bestämma mig för vilka dansklasser jag ska ta och göra matte-läxan. Skulle inte förvåna mig särskilt om jag har glömt nått.. Men jag antar att det bara är att köra på, jag har ju överlevt innan liksom.

Att träffa nya roliga människor är fint.
Något som jag tycker är lite roligt är
att man kan ha en så fel uppfattning
om en person. I helgen träffade jag
en sån person. Som jag har haft fel
uppfattning om alltså. På kvällen var
den här personen inte alls samma
som jag hade träffat på dagen. Detta
är väl ett ganska tydligt exempel på
varför man inte ska "dömma boken
efter sitt omslag"

Lyssnade på en grymt bra låt med bl.a. denna person. Klicka på länken och njut! =) http://www.youtube.com/watch?v=d9NF2edxy-M

Nu ska jag försöka få något vettigt gjort.
Ha det bäst, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0