>

Fredag den 13:e


Nu är det helg! Så himla skönt, kommer knappt ihåg när jag var så här trött senast, galet!
Idag har varit en bra dag, trots att det är fredag den 13:e. Jag har förstått det vi gör på matten och vi har har haft första Sceniskt-musikprojekt lektionen och på den läste vi igenom synopsis till musikalen. Åhh, jag är så pepp! Inte lika pepp på nästa fredag när det är audition, men det tar vi då...

Hela den här veckan har faktiskt varit helt okej. Mycket dans, och MYCKET rep inför dansföreställningen jag ska va med i snart. Nervös är bara förnamnet..

"Det verkar ju som om du gör lite progress"
Det är bra att folk tror det. Då har jag lyckats.
Jag tänker att om jag kan låtsas för andra så
kanske, kanske jag kan lura mig själv. Det finns
ju ett talesätt, "Du ljuger så du tror dig själv"
Varför kan inte det bara vara så..?
Varför kan det inte bara vara så lätt som
att gå vidare, glömma och radera?
Jag ska fortsätta säga till människor
att det är bäst så här. Tillslut kanske
jag kan övertyga mig själv.

Nu ska jag göra mig iordning, möta upp lite snygga tjejor för att sen dra vidare till kulturkammaren och lyssna på lite bra band som spelar där.
Ha det bäst, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0