>

Defrost

Har alldeles för mycket plugg som jag borde göra. Men det är svårt när man har så mycket annat att tänka på. När jag är så glad och rädd på samma gång. Det är konstigt det där. Men nu borde jag faktiskt plugga, eller..? Inte rikitgt än..

Det är kallt ute. Kallaste morgonen på länge.
Du kan inte förändra vädret, men du har fått
en del av mig att sakta börja tina upp. Det är
jag glad för. Men jag är rädd för att värmen
ska försvinna. För jag vet inte om det skulle
fungera en gång till...

 

Oj vilket onödigt inlägg detta blev. Men det gör ju inget kanske.. Har förresten anmält mig till vårens klasser, det känns bra. Har aldrig varit så seg med att göra det. Men nu är det gjort. Jag ska gå modern, jazz och street fusion (+koreografera till musikalen, + egen träning, +Area drop in Dance, +Fmg-dans) Doesn't even have to tell that I love to dance..

Ähh, nu ska jag plugga istället för att inte skriva nått vettigt här..

Ha det bäst, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0