>

Förvirringen är stor

Det känns som om jag hela tiden skriver om hur fort allting går. Men det gör verkligen det.. Tiden bara virvlar förbi och jag är helt uppe i allt så det är inte förns jag stannar upp och känner efter som jag märker det. Herre gu, det slog mig just att 2011 var FÖRRA året.. Galet! Jag vet inte vad det är som gör det, men nått är det...

Idag jobbade vi med en superduktig sångpedagog som höll en workshop för oss i Smus. Ingvar Bengtsson heter han. Han var awesome och han hjälpte mig sjunga "Bed of roses" så bra som jag aldrig har sjungit den förr. Det var kul, att se att det faktiskt går att knäcka gränser.

Knäckt gränser är vad vi har gjort,
jag önskar att jag får se vad som
händer sen. Precis som en mycket
fin vän till mig har skrivit: "Jag
väntar med spänning på nästa
del av historien"

Nu måste jag plugga.. Det har jag sagt många gånger de senaste veckorna. Det fina med att gå smus är att jag kan stå och sjunga och kalla det för studier. Jaa, det kan vara så att det skapas en ny låt ikväll. Den som lever får se.

Ha det bäst, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0