>

Nike Blast!

Nu är det söndag och det känns som om denna helg bara har flugit förbi. I lördags var det öppet hus på världens finaste skola, Fmg.
Efter det bar det av mot la capital och Globen med finaste Empem. Efter en svinkall väntan utanför fel entre hittade vi till slut VIP ingången till det mest awesome på länge, Nike Blast! Det var helt galet, svettigt, dödande, energikrävande.. Det går inte ens beskriva. GALET helt enkelt, och fasen så kul!

Jag hade tänkt att ladda upp lite bilder, men eftersom min telefonsladd har bestämt sig för att inte jobba med min dator så får det väl bli en annan dag.

Och där brast det, igen.
Hoppas att det inte syns.
Inget av det..

Nu måste jag verkligen försöka plugga lite. Har varit VÄLDIGT dålig med det på sistone.. Vad har hänt?! Ska nog gå och lägga mig skapligt också, så kan jag kanske vakna frisk och kunna be able att röra mig imorgon.

Ha det bäst, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0