>

Rest in peace

Sleep well, my friend
There will be another moment we'll meet again
Just let it go
Sleep well, goodnight
You're something to remember


Igår var inte bara en dag i firandets och glädjen stecken...
Det har hänt, ännu en gång på mindre än en månad..
Ännu en gång har den vunnit, men det har inte varit en självklar seger. Den har fått kämpa, och många gånger har det varit nära att den förlorat! Det är bara synd att det inte kunde sluta så. Cancern, det finns inte nog med otrevliga ord för att jag ska kunna uttrycka mig mot dig!

Det blir ett wakeup-call.. "Man inser inte vad man har förns det är borta" brukar dom ju säga. Det kan ligga lite i det. Inte för att man gillar dom mer när dom inte längre går bland oss.. Men det kan bli så att man inte riktigt förstår saknaden när dom gör det. Det är klart att man kan känna saknad i alla fall, men jag tror inte att det någonsin blir på samma sätt..

Jag har lärt mig mycket, men ibland glömmer jag bort det. Ibland så klagar man lite för mycket på små saker, det gör en inte till en sämre människa. Alla är vi människor och vi föds med svagheter. Men ni har visat att det går att se ljus även när det är som svårast, när det känns som att det vore lättare att bara strunta i allt. Ni har lärt mig att det är värt att kämpa. Även när det verkar värdelöst. Tack för att jag fick den chansen. Ni har varit så sjukt starka och positiva. Jag vet inte riktigt vad jag ska kunna skriva mer.. Jag hoppas att ni har det bra, vart ni än är. Att allt som gör ont och känns jobbigt inte längre finns där. Att ni får eran välförtjänta vila. Jag hoppas att ni kan kolla ner hit ibland, för familj och vänner. Jag kommer alltid koppla vissa platser, låtar osv till er. Då kanske ni kan ge lite energi åt att vara med när jag, eller vem som helst annars tänker på er och då det kanske blir lite för mycket. Skicka en varm vind, eller vad som helst som kan få oss som är kvar här att förstå att ni har det bättre nu.

Jag önskar er all lycka, se till att vila upp er efter eran färd som ni kanske har gått igenom. Sedan kan ni fortsätta att vara så starka som ni alltid varit, genom allt det här. Så kanske du till och med får träffa alla stora rockstjärnor som vi satt och lyssnade på i somras. Haha, det var fint. Ha det bäst nu!! ♥

 2/2-2012
21/2-2012  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0