>

Det finaste

Kan ju börja detta inlägg med att jag fortfarande är sjuk. Kul. Jag var på fest igår iaf. Mycketmycket dumt för mitt immunförsvar, men vad gör man inte. Jag var tvungen att träffa fina människor. Det blev en konstig kväll, men värd. Jaa, åtminstone två delar..

Är så överlycklig och så
in i helvetes rädd på samma
gång. Allt var så fint. Om jag 
nu kommer få höra orden jag
fruktar vet jag inte vad jag gör.
Hoppashoppashoppas..
Det är dumt att jag gör det, hoppas. 
Förhoppningar kan lätt krossas. Om
man utgår från det värsta så kan
det bara bli bättre. Men fan så illa
om det blir sant...
 

Har inget vettigt att skriva. Så jag tänker att jag slutar nu.

Ha det bäst, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0