>

Gratulationer, du fina!

Igår fyllde min älskade bästa vän och syster 18 år! Det är helt galet hur snabbt tiden går.. Hur mycket man kan gå igenom och dela med en människa, det är mäktigt och läskigt. Älskar dig! <3



Gårdagen spenderades med parkhäng i fint väder och ätande av semla med en mycket fin person. Det var till och med att solen värmde lite, underbart!
Efter det firade vi den nyblivna snygga 18-åringen, det var mycket trevligt. Slutade dock inte lika party, men det tänker jag ta i ett eget inlägg tror jag..

"Dela med någon du tycker om"
Du valde att dela med mig...
Det finns mycket nu. Som
jag troligen alltid kommer
spara på en fin plats..


Nu måste jag nog plugga lite, så jag kan få bort tankarna. För sen kommer det ett nytt inlägg..

Ha det bäst, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0