>

Glädjen som sprider sig...

Åhh, nu sitter jag här och inser hur snabbt allt går. Det känns som om det var måndag nyss, och så är det fredag imorgon. Galet! Imorgon ska vi jobba med musikalen, och vi kommer antagligen få visa den lilla koreografisnutten som vi har gjort till den första låten vi har fått. Jag tror den här kursen kommer bli awesome!

I brist på annat så kan jag också berätta att jag för första gången fick en *ej genomfört uppgiften* på schoolsoft idag. Det kändes förjävligt först, men efter att paniken lagt sig så kom jag på.. Va fan gör det att jag har glömt att lämna in en enda liten matteläxa för sent..? Ingenting kom jag fram till. Jag kommer inte se tillbaka om 20 år och må dåligt över det. Jag ska göra den och lämna in den, och sen släppa det. Jag har kommit på att jag faktiskt måste leva också. Smart tjej...

Det känns inte riktigt som
att det är verklighet. Kan
det vara så att det har
ändrat riktning helt..?

Nu ska jag öva lite piano och sen gå och lägga mig astidigt så att jag förhoppningsvis är utvilad och har en rygg och ett lår som fungerar imorgon.

Ha det bäst, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0