>

Finally free

Herre vad snabbt allt går! Det här skulle bli ett milslångt inlägg om jag skulle skriva allt, och det orkar inte ens jag själv med att läsa så jag struntar i det. Får bli lite sammanfattning ist. Om jag kan komma ihåg allt.
 
3:augusti. Sista dagen på Arbis-jobbet. Jag lärde ut min koreografi som jag knåpat ihop på ca. tre dagar. Det gick helt okej och jag trodde faktiskt inte att jag skulle bli så nöjd. Tumme upp på det =) 
 
Den 4:e augusti fyllde jag hela 17 år. Det är en sådan fruktansvärt ovärd ålder. Men jag är rätt nöjd med tillvaron iaf. Något som jag kommer komma ihåg mer än att fylla 17 är att jag tillsammans med två av mina vackraste quinnor stort sett hela dagen befann oss på resande fot. 11.30 inleddes resan mot Arlanda där vi sen skulle ta ett plan till Split, Kroatien. Mycket intressant resa det där måste jag säga. Underbart är nog ett ord som skulle kunna beskriva större tiden av vistelsen. Vad jag kommer sakna 40 grader och runt 30 graders turkost vatten!  
 
När vi kommer hem (kl. 04.00) sitter en mycket fin pojke och väntar på mig utanför mitt hus. Det var bland det finaste jag varit med om. Fram till idag har jag bara chillat (haha, vad äckligt det ser ut att skriva det).
 
Imorse var det bara att gå upp kvart över 7. Det var inte så himla party men anledningen var lätt värd. JAG HAR ÄNTLIGEN BLIVIT AV MED MIN TANDSTÄLLNING!! ='D Lycklig tjej här kan jag lova!
 
Lyckligast i världen.
Nu vågar jag äntligen vända mig om
och se på det som varit. Var rädd för
att det skulle göra för jävla ont. Men
vad jag kom fram till är att det inte var,
eller är värt det. Du är inte värd det. 
Det är det bästa jag någonsin kunnat säga. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag avslutar nog detta inlägg här.
Ha det bäst, peace !

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU ÄR SÅ VACKER KVINNA!
Puss!
<3

Svar: KOMMER JU FRÅN RÄTT PERSON! <3
Nicole

2012-08-16 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0