>

I'm alive, but I'm alone

Vill börja med att även här skriva att min finaste plutt Emma fyllde fuckin' 18 år i fredags! GRATTIS FINASTE DU! Du kommer alltid va min gamla tant ;)




Lov va det ja... Hehe. Har inte haft en ledig stund (förutom nätterna) sen vi slutade i torsdags. Har inte heller en enda dag som jag inte har något planerat förns lördag, alltså om 6 dagar. Vet inte riktigt hur detta ska sluta.

Det här suger, jag blir så trött..
Vet inte riktigt hur jag ska
reagera på allt. Orkar inte
riktigt känner jag.

Pratar med fin människa på Skype och tänker fortsätta med det ett tag till.

Ha det bäst, peace!

Kommentarer
Postat av: jag

du är fin<3

2012-04-08 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0