>

Ne razumijem...

Idag, mina kära läsare, har jag gjort något hemskt. Något jag inte trodde jag skulle överleva..
Jag spelade och sjöng på en lunchkonsert. Det kan ha varit det hemskaste jag har varit med om, for real. Jag går nog fel linje, Scen & Musikal är inget för mig. För satan sån scenskräck jag har! Kunde inte skriva ner anteckningar på lektionen efter för att mina händer skakade så mycket, det säger väl lite om situationen.. Usch och fy och andra liknande ord..!

 Det skulle va nått...

Ska det vara så här. Det håller ju inte.
Inte för mig. Det går liksom bara inte.
Tänkte lite för mycket när jag framförde
min låt. Tänkte på texten och kopplade
alldeles för mycket. Var tvungen att få
över tankarna på kompet. Inget annat.
Det gick inte bra, för det var inte publiken
mina ögon såg..

Borde VERKLIGEN plugga iLife-manus eftersom vi ska repa utan på fredag. Men känner inte riktigt att energin finns där. Efter konserten har jag varit helt slut. Får se vart detta leder.

Ha det bäst, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0