>

Meningen med... jaa, vad?

Detta inlägg kommer endast handla om två saker.. Det ena är dans, och det andra är människor. Människor som betyder otroligt mycket för mig.

Dans.. Jag vet att jag skrev ett inlägg om det igår. Men det gör inget tänker jag.. Om någon har missat det så älskar jag att dansa. Jag lever dans, andas dans.. Jaa, jag tror ni har förstått. Det var idag jag kom att tänka på det, på Sceniska gestaltningen när Nettan (våran lärare) frågade hur vi såg oss själva. Jag ser mig som en dansare. Det har tagit ett bra tag, men jag tror att jag gör det nu. Jag tror att jag klär mig efter det också. Det är flera som säger att dom kan se på mig att jag dansar. Det gör mig glad. Jag vet inte varför, men det känns som att jag har hittat mig själv. Jag säger ofta att jag inte har någon speciell stil. Men det har jag ju, jag har MIN stil.

Numero två. Fina människor som jag älskar över allt annat. Min finafina familj och mina underbara vänner. Jag fikade med min underbara bästa vän och syster på Espresso House idag. Hon är fin!
Alla mina vänner som stöttar mig när jag inte gör de smartaste valen i livet och inte inser hur dåligt saker kan bli, eller när jag bara vill prata ut all skit. Det är då ni finns, det är klart att ni finns annars också, men skillnaden mot andra "vänner"  är att ni ALLTID är där! Jag vill bara säga att jag älskar er otroligt mycket, obeskrivligt mycket faktiskt! Jag vet också att jag är dålig på att säga det, förlåt. Puss på er ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0