>

All time low

Trött, glad, ledsen, förvirrad, stressad, tom, lycklig... Allt på samma gång. Det är så fint att allt ska komma samtidigt. Verkligen. Jag ljög, det suger.

Något som faktiskt inte suger är att jag träffade många fina människor igår. Första gången på hela lovet, vilket också är rätt sjukt. Jag har saknat dom väldigt mycket i vilket fall!
Vi fikade, och sen drog vi vidare till Alexandra och spelade sällskapsspel. Mysigt värre! Sen hem i regnet för att sova hos min fina Sari. Vi vaknade, gick upp och börjdade lyssna på All time low. Av en slump gick jag in och kollade om dom ska spela något mer än på Reading festival (som vi har velat åka till, men det är på våran nollning så det suger lite). Jag hittade att dom har en spelning i Nederländerna, så nu håller vi på att kolla boende, flyg och allt sånt där nödvändigt. Nu gäller det bara att övertala våra kära föräldrar att få åka själva till et land där knark är tillåtet.. Får börja i tid.


"I almost told you that I loved you
Thank god I didn't because it would've been a lie
I say the damnedest things, when your on top of me
I almost told you that I loved you"

What we had was truly beatiful..


Ska nog spendera min sista lediga dag med träning och tid med familjen. Det sistnämnda kommer antagligen bli en extrem bristvara de sista månaderna innan sommarlovet. Sad, but true..

Ha det bäst, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0