>

Testperson

Hejhejhejhejhejhej! Okej, det kan vara så att jag är lite trött.. Ganska mycket.
Iaf.. Nu är nästan lovet slut. Vad har jag gjort? Joo, jag har jobbat, pluggat, tränat, dansat.. och pluggat. Kul liv. Jag har nog inte fattat själva grejen med lov. Jag hörde någon som hade tagit det lugnt och så. Det lät sjukt och otroligt långt borta. Galet..

Galet att det kan bli så här..
Trodde inte det va så illa.
Men det va det, så fort
jag såg bilden så va det
kört. Nu är det tre veckor
sen.Hur kan det gå så snabbt?
Hur kan allt bara falla bort?
Försvinna för att kanske
aldrig mer komma tillbaka.



Kanske är människan skapad för att vara något slags försöksdjur.
Kanske är det så att det är meningen att vi ska gå sönder så jävla mycket.
För att se hur man kan bygga upp allt igen.
Hur dum människan är som fortsätter hoppas och återskapa.
När man bara kommer få så sjukt ont..


Kanske också börjar bli dags för mig att krypa ner.. Kanske kommer på ett mer vettigt inlägg till imorgon. (Tekniskt sätt idag) Aja i vilket fall, godnatt!

Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0