>

Fjädrar av bly, ljus rök och iskall eld

Idag har varit en lååååååång dag. Tandläkaren kl. 7 och jobb från 7:30-16:30. Det känns att jag lever så att säga. Har frågat mig själv varför i hela världen jag håller på med skiten. Svaret brukar komma lika snabbt, KROATIEN! Det är bara ligga i så kommer det va så fett värt det sen.

Det gör ont..
Finns inte så mycket
mer att säga. Du bryr
dig nog inte heller.
Inte längre. Fan
va ont det gör...

Plugga står nu på schemat. Kul osv, lov var det ja.. Ska nog belöna mig själv med ett onödigt långt bad sen, om jag någonsin blir klar. Det är sånt som märks. I vilket fall så kommer det antagligen ett till inlägg någon gång. På återseende..

Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0