>

Att hinna andas vore fint

Igår nationella prov i svenska B muntliga delen, idag gospelkonsert med Fmg-kören och Gladys Del Pilar och imorgon FilmFreaks. Herre gu vad det är saker inbokat hela tiden.. Och snabbt går det också. Redan på fredag går vi in i 1 och 1/2 veckas ledighet och efter det är det återigen fullt på schemat, helt galet skulle jag vilja säga. Jag fattar inte hur jag hinner med att leva. Om jag nu gör det...

För det är ju inte säkert att allt är
som det verkar. Det har jag fått
bevisat ännu en gång. När du
frågade så gjorde det så ont. För
att jag skulle vilja svara nått annat.
Nått som var sant för oss båda. Men
det börjar bli ganska uppenbart att
sånt inte sker mer än i film...

Myskläder och pluggmode på. Inte särskilt roligt men tyvärr nödvändigt.. Får se om jag överlever detta spektakel. Och isf, på återseende.

Ha det bäst, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0