>

Breathe and try again

Joo jag vet. Nu har jag varit sådär fruktansvärt dålig på att uppdatera igen. Men det är så mycket hela tiden. Jag får väl försöka sortera ut det "viktigaste" (kanske inte är så jäkla intressant att läsa om vad jag har gjort. Men ändå, det är ni som väljer att läsa, så jag tänker dela med mig av det iaf)

Jag har gjort audition för en dansgrupp och kom med i Hiphopen =D 
Alla klasser har kommit igång nu. Så nu är det street, breaking, modern och jazz som gäller. + 2 i skolan, egen träning och träning inför föreställningarna. Mycket dans blir det, men fasen så underbart!  
Skolan har börjat sätta igång på riktigt och nu känns det väldigt bra att jag köpte den där almanackan. Mitt liv är en enda stor planering. Men nått måste man ju offra för att nå sina mål har jag hört.

Idag hände något underbart. Jag kände mig bra, duktig. Jag börjar fundera på om det är något allvarligt fel på mig. Seriöst...? T.ex... Jag sökte ju modern på auditionen också och tyckte att den gick bäst och var roligast. Jag kom inte med i moderna, nej för vilken kommer jag med i...? Joo, hiphopen som jag tyckte gick verkligen sämst! Idag på dansen i skolan så övade vi olika grejer vid stängerna. Jag vill bara kräkas på dom, ungefär så bra relation har balettstänger och jag. Grejen var den att Agnes (våran lärare) tyckte jag hade jätte bra placering och kunde inte använda mig som exempel för dom andra för att visa vad man skulle ändra på.. GALET! Jag hade också sång imorse och klarade av en låt som jag har haft skitsvårt med. En liten detalj är att min lärare höjde den en kvart utan att jag visste om det, och jag klarade att sjunga den iaf. Också GALET! Börjar fundera på hur bra min självuppfattning är igentligen...

Har matte-diagnos imorgon och föreställning på lördag så jag borde läsa på lite. 
Ha det bäst, Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0