>

Trött på att göra samma fel

Fattar inte varför det ska vara så här. Fattar inte varför idéerna kommer, besluten tas.. Fattar inte varför dom här känslorna finns, jag får inte ihop det, inte alls. 
Är glad, fast ändå inte. För dig så låtsas jag. Ljuger för mig själv. Är rädd för att hamna i samma situation igen. Det är liksom därför mycket är som det är. Jag vet hur det var, och jag vet hur jag inte vill ha det. Vet också att det här inte kommer hålla. Jag måste försöka, måste kämpa mot det dåliga. Måste tänka på mitt eget bästa.. Jaa, det är vad jag måste göra. 

Ska försöka göra det här till en ny tid, skapa en ny del av livet. En ljus och bra del. Dom säger att det som inte dödar en är det som gör en starkare. Får hoppas att jag kommer tillbaka starkare än någonsin. Jag ska dansa ut allt dåligt, allt som gör ont. Jag ska vara glad på riktigt, lycklig och nöjd. Jaa, så ska det bli.



Don't tell me sky is the limit
when there is footprints on the moon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0