>

It takes two to whisper quietly

Jag önskar att jag kunde skriva att allt rullar på och är bra. Men det vore att ljuga och jag gör inte sånt. Men allt är inte dåligt.. Jag fick t.ex förfrågan att göra en audition till en dansgrupp om två veckor, sjukt nervös men kul som fasen! Har också bestämt mig för vilka klasser jag ska ta, efter ett långt samtal med Marcus.

Det var kallt och mörkt och det var du och jag.
Det skulle inte bli såhär hade jag lovat mig själv.
För stor tröja, din tröja. Kall luft och andetag.
Du och jag i ett kallt hus. Allt var kallt, förutom vi.
Några lampor som tändes men sen släcktes.
Stan var tyst, men mina tankar skrek.
En kyss och sen hej då. Fan för dom här besluten...



Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0