>

I tried so hard but then I fucked it up

Ni ska få en överraskning... *trumvirvel* Jag är....... sjuk. Ovanligt liksom. Inte så mycket mer att säga om det igentligen så nu släpper vi det.
Idag har jag varit på konsert/musikal, The Fairytale. Jag hade lite svårt att komma in i handlingen från början.. Men nått som inte var ett dugg svårt att se var att skådespelarna hade så otroligt jäkla kul på scen. Det riktigt lös av glädje om alla och det fick mig att inse att jag verkligen har valt rätt linje. För när jag såg deras ögon, deras uttryck och övertygelse, det var då jag tänkte att om jag kämpar hårt så kommer det där kunna vara jag. Jag som får publiken att känna och förundras. Jag har aldrig längtat så mycket till våran musikal som jag gör nu!

Vi har också flyttat över nästan allt från våran gamla lägenhet så nu ser det ut lite som ett krig. Det är kartonger överallt och grejer som inte har hittat sin rätta plats än. Men snart så ska det nog se skapligt ut här också. Spenderar första natten här inatt, eller jaa... Nog om det. Nu ska jag fortsätta nörda sönder olika koreografier från underbara koreografer!

Ha det bäst, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0