>

Marching for life

Nu är det lov! Det tänker jag fira med att verkligen ge tid till saker och människor som jag annars inte hinner med. Eftersom jag idag inte har något som helst planerat så tänker jag skriva lite om vad som har hänt sen förra inlägget. 

Den stora händelsen som jag tänker skriva om först är: Marcing For Life
I måndags fick vi i smus förfrågan om att vara med på en konsert, kruxet var att den skulle vara på tisdagen. Just det, dagen efter. Meeen, ambitiösa som vi är så tackade Sara, Wixus och jag ja. Så tisdagen bestod av rep, panikplugg av låtar och texter. Vi funderade ett tag på att hoppa av hela grejen men vi höll ut, och det visade sig skulle bli bland det bästa beslutet i våra liv (ohh, vad djupt det blev. Men true story)
När man stod i den 500 pers stora kören, dansade och sjöng tillsammans. Glädjen var enorm, och iaf jag blev påmind om varför jag håller på med det jag gör. Det går inte ens förklara för dom som inte var där hur otroligt mäktigt det var!  

För er som är nyfikna på vad "Marching for life" är så kan ni läsa om det här: www.starforlife.se/marching-for-life eftersom det skulle ta väldigt lång tid för mig att skriva allt.
 

Nu vart det här inlägget så jädrans långt så jag lägger nog bara upp lite bilder från mina andra små aktiviteter senare.
Ha det bäst, peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0