>

Dancedancedance

Idag är jag glad! Även fast jag den här veckan har en egenskriven blues-låt att göra klart och tre prov nästa vecka så är jag pepp! Det är lustigt... Det verkar som att dansen styr mitt liv. Alltså, om det går bra när jag dansar så är jag glad och positiv. Det är ju för tillfället inget dåligt känner jag. Fina Agnes sa till mig idag: " Om det inte vore för down-dagarna man har så skulle du ju inte känna lika mycket glädje när det går så bra som det gör nu"
Fasen vad rätt hon har! Blir galen på den människan för övrigt. Så sjukt vacker och genomsnäll!

Jag gick vägen som jag gått alldeles för många gånger.
Fötterna styrde mig, inte hjärnan. För den stred mot
allt annat. Som vanligt. Det gjorde sjukt ont att gå där.
Att vara så nära, men ändå så långt ifrån.
Du påminde mig. Det är lätt att låtsas, för andra.
Men jag kommer nog aldrig kunna lura mig själv helt.
Det var så annorlunda, då. Innan allt. Innan du...

Nu ska jag försöka omvandla min glada sida till en kickass blueslåt.

Ha det bäst, peace. ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Helt seriöst, dessa rader/texter du skriver med kursiv stil skulle kunna bli sjukt bra låtar faktiskt! Du skriver fint. :))

2011-10-20 @ 23:23:31
URL: http://lindakristina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0