>

Mollskalor

Blueslåten vart inte kickass.. Men jag sjöng upp den iaf. Skönt att ha det gjort och så.
Nu finns det massa plugg som bara väntar på att sakta döda mig. Som jag också skulle vilja kunna säga att det är skönt att ha gjort. Bara att försvinna in i en värld av världsomseglingar, grafiska lösningar av ekvationssystem, syreupptagning, bastoner, improvisation och noter får min helg att se rätt dyster ut.. Men jag vet ju också att jag kommer vara nöjd över att jag har hunnit med allt om jag nu blir klar.

Mollskalor är vad vi håller på med i Ghemun 
och det är också så mitt liv är just nu. Det
går i moll. Moll kan vara fint, fint men mörkt.
Nu är det bara mörkt. Önskar att jag bara kunde
flytta tre halva tonsteg åt höger så belv allt bra.
Dur och ljust. Hitta min parallelltonart. Oj, nu blev
det sådär nördigt igen... 

Ae, nu är det dags att plugga för livet så att säGa.. (Ganska så intern mening, svar:JA)

Ha det bäst, peace                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0