>

Det sägs att när en stjärna faller...

Hemkommen från Simon, städat rummet, myst med mina degusar, spelat gitarr, dansat, inte pluggat nånting (!) Dagen har varit bra än så länge =)
Igårkväll och natt spenderades med Sara och Simon hemma hos han. Vi såg på film och kollade på det megastora (eller?) meteorregnet ;) Ni är fina och jag tycker om er mycket.

If you don't want anyone to find out, don't do it..
True story det där. För hur säker man än är och
hur
mycket man än litar på en person så är det
inte säkert. Människor ändras och löften med det.
När vi stod under himlen så tänkte jag mycket och
när meteorerna kom låtsades jag att det var
stjärnfall. Bara för att få önska mig något. Jag
önskade att saker skulle vara annorlunda. Att
ord jag sagt och menat inte skulle hörts. Att
det inte skulle vara såhär..




Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0