>

Showbiz

Igentligen har jag ingenting att skriva om. Men jag tänker iaf nämna att det var blues konsert på Saliga Munken igår. Det var min underbara klass Smus10 som framförde den, både med solo och grupplåtar. Helt underbart att få vara del av en grupp som tycker om det dom gör så sjukt mycket, att alla verkligen ger allt när det gäller! Tycker om er mucho! ♥

Imorgon är det Vernissage i Östgötateaterns café, Gycklaren som gäller. Kommer bli väldigt intressant att se om det blir något i huvud taget, med tanke på att jag fortfarande inte vet om jag ska framföra min monolog på engelska eller svenska och att jag ine har någon som helst aning hur jag ska framföra den sceniskt.. Men det är sånt som löser sig antar jag. Men som ofta inom teaterns värld så kommer vi nog stå där efteråt och säga "Det är ett mysterium"

"So what do we do?"
"Nothing, strangely enough, it all turns out well"
"How?"
"I don't know. It's a mistery"
                                         

Ha det bäst, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0