>

You had me at hello...

Why waste your time
getting hurt by someone,
when there's someone else
out there waiting to...
make you happy?

Jaa, varför? Om det bara vore så lätt... Om jag för en millisekund kunde lyssna på hjärnan, inte hjärtat. Det är förstört för länge sen, lurat av dig, och av mig. För det är jag som gör valen. När jag skadar det finaste jag har, mina underbara vänner. Dom som betyder mest i helahela världen. Va fan håller jag på med!? Rädd för mig själv och för det jag inte kan kämpa emot. När jag inte vet vad jag gör, det är då allt blir så jävla fel. Hur kan det va så svårt, när jag vet... För det gör jag, jag vet att det, att du, inte är bra..
Även fast jag vet att det inte gör nån skillnad... förlåt..

SHE BELIEVED

SHE'S BROKEN...




Kommentarer
Postat av: annaclaraalicia

<3

2011-11-14 @ 19:03:40
URL: http://annaclaraalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0